Офісний переїзд під ключ у Києві та області
Переїзд офісу маленького чи великого — це завжди дуже серйозний захід, який потребує особливого підходу та підготовки. На відміну від квартирного переїзду, у цьому випадку вирішальними є швидкість проведення переїзду, безпека та надійність. Тому рекомендуємо довірити виконання цього заходу професіоналам.
Найчастіші випадки переїзду офісу
Практично кожна компанія у Києві чи області у своїй діяльності може зіткнутися з необхідністю зміни адреси офісу, а отже, з його переїздом. Найчастіше така необхідність виникає у таких випадках:
- недостатність можливостей наявного офісу у зв’язку з розширенням штату та збільшенням підприємства;
- перехід компанії, що працює в Київській області на новий рівень або ринок, що потребує розташування офісу безпосередньо у Києві;
- погіршення умов оренди офісного приміщення, які змушують шукати нову адресу;
- у зв’язку з переходом ряду співробітників на роботу в інші підрозділи або на виконання своїх обов’язків онлайн, внаслідок чого офісне приміщення стає занадто великим і виникає необхідність пошуку меншого за розмірами та оплатою;
- отримання підприємством власного приміщення, що робить подальшу оренду площ під офіс неактуальною.
У всіх цих випадках керівники хочуть швидко виконати переїзд офісу з мінімальними простоями та втратами для підприємства. А для цього потрібна професійна організація офісного переїзду.
Специфічні особливості перевезення офісу
Перевезення офісу має низку своїх відмінностей від перевезення речей з квартири на квартиру. Саме тому займатися цим мають справжні фахівці, які здатні швидко, якісно та безпечно виконати таке завдання. Команда нашої компанії «Мувінг-Профі», яка з 2008 року працює на ринку вантажних перевезень, як у столиці України, так і в області, чудово знає особливості такого переїзду. Маючи тисячі бездоганно виконаних замовлень за плечима, ми нагромадили величезний досвід та знання виконання офісних перевезень.
Переїзд офісу — це завжди стрес для його співробітників, самого підприємства та його замовників. Мало того, це загрожує простоєм підприємства та непередбаченими збитками. Тому кожен із керівників мріє про те, щоб процес переїзду був виконаний якнайшвидше та безболісно. Для цього часто переїзд виконується у вихідні дні, у вечірній час робочого дня або навіть уночі. Ми завжди готові назустріч кожному замовнику та підлаштовуватись під його графік.
Все це і вносить свої виправлення та відмінності, характерні тільки для офісного переїзду.
Складання плану переїзду
Однією з найголовніших відмінностей є ретельне планування проведення всього процесу. Для того щоб виконати переїзд швидко, необхідно зробити так, щоб при цьому не було паніки, плутанини і щоб кожен знав свої дії та чітко їх виконував. Тому варто заздалегідь скласти план, що вантажитиметься і вивозитиметься в першу чергу, що в другу і так далі.
Потрібно визначити, які меблі потрібно розібрати, що і як від’єднати та відключити, які предмети варто запакувати і чим. Хто і що виконуватиме і куди зібрати всю документацію: закрити в сейф або перекласти іншим способом.
Звичайно, розібрати все, запакувати і скласти ви можете і самотужки. Після чого вже орендувати машину з вантажниками або без і все перевозити на нову адресу. Але, для цього потрібно добре знати, як все це правильно зробити, у що пакувати, виконати відповідне маркування, щоб на новому місці швидко і, головне, правильно все розставити та підключити.
Команда наших професійних вантажників, кожен з яких має не один рік роботи на цій посаді, може швидко і грамотно виконати всі ці операції. за собою все сміття.
Розбирання меблів та упаковка обладнання
Як правило, переїзд офісу здійснюється не лише з усім обладнанням, оргтехнікою та документацією, але з меблями. За час своєї діяльності ми нагромадили величезний досвід та знання, надаючи послуги офісного переїзду з перевезенням меблів. Тому ми знаємо усі тонкощі виконання цього процесу.
Здійснюючи замовлення офісного переїзду у нас, ви гарантовано можете замовити такі додаткові послуги:
- надання пакувальних матеріалів при необхідності (гофрокартон, плівка повітряно-бульбашкова та стрейч-плівка, картонні коробки, скотч, спінений гофрокартон);
- розбирання меблів за погодженням із замовником;
- відключення та демонтаж оргтехніки та обладнання;
- упаковка тендітних речей, що легко б’ються або дряпаються;
- маркування коробок;
- розпакування та розстановка після вивантаження всіх речей на свої місця;
- зворотне збирання меблів та його встановлення;
- монтаж та підключення обладнання та оргтехніки;
- інші послуги за погодженням із замовником.
Наші мувери швидко, акуратно та професійно виконувати всі ці та низку інших послуг.
Розробка логістики та отримання всіх дозвільних документів
Київ – це величезний мегаполіс зі своєю дорожньою структурою, закритими районами та об’єктами. Тут, як і в будь-якому іншому місті, щодня можуть проводитися ремонтні роботи на дорогах, різноманітні заходи, що можуть призвести до перекриття руху, автомобільні пробки, аварії та інші «принади» міського життя. Тому, у кожному конкретному випадку, отримавши чергове замовлення на перевезення офісу та погодивши з вами дату та час, наш відділ логістики негайно розробляє маршрут руху, заїзду та виїзду автомобіля. Ми плануємо таким чином, щоб максимально уникнути незапланованих простоїв автомашини і максимально скоротивши шлях до нової адреси офісу.
Крім того, з урахуванням марки автомобіля та його вантажопідйомності необхідно передбачити та заздалегідь оформити дозвіл на в’їзд та виїзд з речами до закритих зон. Отримати при необхідності спецпропуск водію та вантажникам.
Самостійно виконати ці заходи та отримати відповідні документи досить важко, та й часу на це знадобиться значно більше.
Перевезення офісу
Для того щоб швидко та безпечно перевезти всі речі, техніку та меблі з офісу, необхідно правильно завантажити їх та закріпити у кузові автомобіля. З цим завданням можуть впоратися лише досвідчені професіонали.
У кожному конкретному випадку, отримавши замовлення на перевезення офісу, ми уточнюємо кількість співробітників, які працюють в офісі, наявність меблів і перевозиться вона вся або частково, наявність та кількість іншої оргтехніки та обладнання. Таким чином, ми визначаємо розмір офісу, а це може бути малий, великий або середній. Для уточнення ситуації ми можемо відправити свого представника на офіс, який на власні очі переконається та оцінить наявність речей в офісі.
На підставі отриманої інформації ми підбираємо автомобіль з власного автопарку, в який може поміститися весь вантаж офісу.
Кожен із автомобілів нашого автопарку спеціально обладнаний для перевезення речей (обшиті стіни кузова, в наявності ремені). Більшість машин оснащені гідробортом, що значно полегшить, прискорить та убезпечить навантаження/розвантаження речей.
Безпосередньо на місці наші досвідчені та всезнаючі мувери акуратно знесуть усю техніку та речі до автомобіля, після чого завантажать у заздалегідь спланованому порядку. При необхідності надійно закріплять необхідні предмети, запобігаючи їх мимовільному пересування кузовом.
Вартість переїзду офісу у нас та фактори, що впливають на її розмір
Як подати заявку нам та визначити вартість переїзду, ви можете дізнатися, скориставшись підказками сайту. Якщо ви знаєте обсяг, характер і вагу вантажу вашого офісу, а також відстань від старого приміщення і до нового, то можете самостійно спробувати підрахувати приблизну вартість замовлення у нас. Для цього достатньо скористатися онлайн-калькулятором, натиснувши для цього відповідну кнопку. І після цього ухвалити своє рішення.
У тому випадку, якщо у вас не вийшло, зв’яжіться одним із зазначених способів з нашим диспетчером і він після отримання повної інформації від вас порахує вам приблизну вартість переїзду вашого офісу з нашою допомогою.
На загальну суму впливатимуть такі фактори:
- обсяг, вага та характеристика вантажу;
- пробіг;
- тип необхідної машини для перевезення;
- замовлення вантажників та їх кількість;
- характер та кількість додаткових послуг;
- пакувальний матеріал та його кількість у разі потреби;
- складність заїзду, виїзду та необхідність оформлення дозвільних документів.
Застосування рокли, гідроборту, заїзд у додаткові точки в межах міста у вартість не включається.
Крім того, ми можемо виконати терміновий офісний переїзд у Києві під ключ або в нічний час за попередньою домовленістю, що також впливатиме на загальну вартість замовлення.
Деякі відмінні риси співпраці з нами
«Мувінг-Профі» — приватна компанія, але незважаючи на це всі наші дії завжди оформлюються документально. А тому підрахована вартість замовлення, погоджена з вами під час укладення договору та зафіксована в ньому, до кінця виконання зміні не підлягає.
Крім професійного, швидкого, сумлінного та якісного виконання замовлень, наша команда завжди прагнутиме так, щоб кожен замовник залишився задоволений нашою роботою. Щоб наступного разу він знову вибрав нашу компанію і поскаржився її своєму другові, знайомому чи сусідові. Для цього ми в кожному випадку прагнемо максимально враховувати ваші побажання.
Оформляючи замовлення, диспетчер завжди намагається порадити найкращий варіант автомобіля, додаткових послуг, щоб вартість офісного переїзду під ключ із вантажниками вас максимально влаштувала.
Ми завжди готові виконати дорогий переїзд великого офісу за один чи кілька разів. Крім того, ми завжди раді запропонувати недорого варіант необхідної послуги, що зробить ваш переїзд максимально комфортним, швидким та безпечним. Тому, звертайтеся, дзвоніть, ми завжди раді підставити плече допомоги та швидко вирішити ваші проблеми, пов’язані з офісним переїздом.