Мы працюємо з 8:00 до 22:00 Без вихідних
При замовленні авто з гідробортом

Рокла – БЕЗКОШТОВНО!

При замовленні авто з гідробортом
Перевезення вантажів по Києву та області

Для приватних клієнтів та юридичних осіб
Вантажоперевезення: від 500 грн/годину
мін. замовлення: 2 години + подача від 1500 грн

Перевезення вантажів по Києву та області
Автомобіль із гідробортом за ціною звичайного

Вантажоперевезення: 500 грн/годину
мін. замовлення: 2 години + подача 1500 грн

Автомобіль із гідробортом за ціною звичайного

Переїзд магазину

MERCEDES SPRINTER

Наявність гідроборту Є

Оптимально для перевезення

  • Офісного та домашнього переїзду
  • Виїзду на дачу
MERCEDES SPRINTER

Вартість

600 грн/година

Перевезення за межі Києва в обидві сторони

20,00 грн/км

Мінімальне замовлення

2 години + подача / 1800 грн

MERCEDES ATEGO

Наявність гідроборту Є

Оптимально для перевезення

  • Великої кількості будматеріалів
  • Переїзду складів та компаній
MERCEDES ATEGO

Вартість

700 грн/година

Перевезення за межі Києва в обидві сторони

30,00 грн/км

Мінімальне замовлення

3 години + подача / 2800 грн

MERCEDES ATEGO 10т

Наявність гідроборту Є

Оптимально для перевезення

  • Концертне обладнання
  • Предметів довжиною понад 7 метрів
MERCEDES ATEGO

Вартість

800 грн/година

Перевезення за межі Києва в обидві сторони

35,00 грн/км

Мінімальне замовлення

4 години + подача / 4000 грн (ціна з роклою)

Дякую, ваша заявка прийнята. Менеджер зв'яжеться з вами
Розрахунок вартості вантажоперевезення

Адреса введіть у форматі "Назва міста/вулиця/номер будинку/квартири"

  • Звідки: Тест
  • Куди: Тест
  • Відстань: 300
  • Час: 1 ч
  • Тоннаж транспорту: 1 т
  • Кількість машин: 1
  • Кількість вантажників: 1
~ 500 грн

Розрахунок вартості вантажоперевезення здійснюється лише в межах Києва. У ціну не входять додаткові послуги: пакувальний матеріал, підйом на поверх, збирання-розбирання меблів.

Переїзд торгової установи — це захід, який має свої особливості, специфіку і тому потребує уважного підходу до його етапів. Особливо, якщо така установа розташована у столиці України.

Пов’язано це з великою територією, величезною кількістю транспорту та особливостями пересування автомобільним транспортом. Тому, щоб організувати переїзд магазину, найкраще довірити виконання такої операції професіоналам.

Специфічні питання, які вирішуватимуться при переїзді магазину

Будь-який переїзд торгової точки суттєво відрізняється від звичайного перевезення речей чи обладнання такими особливостями:

  • необхідністю розбирати, упаковувати та вивозити не тільки меблі, пристрої оргтехніки, а й вітрини, стелажі, рекламні щити та інше обладнання;
  • окремі стелажі та вітрини, холодильне обладнання, а також меблі можуть викликати деякі труднощі при завантаженні, для цього будуть потрібні додаткові пристрої;
  • потрібен досвід та знання при розбиранні та подальшому складанні стелажів вітрин;
  • може виникнути необхідність у додатковому спеціальному транспорті для перевезення продуктів, що швидко псуються (якщо це продуктовий магазин).

Іншими словами, для того щоб організувати переїзд магазину з Києва Україною або навіть містом, потрібні спеціальний досвід і знання.

Наша компанія «Мувінг Профі» має в своєму розпорядженні сьогодні і те і інше. Здійснюючи регулярні вантажоперевезення, починаючи з 2008 року, у столиці та Київській області, ми зыбрали величезний досвід організації та проведення переїздів не лише квартир, офісів та підприємств, а й торгових установ. А професійні мувери зі стажем роботи у кожного 7 і більше років набули необхідних навичок та знань у цьому специфічному питанні. Тому, перевезення магазину нам довіряють багато замовників.

Основні стадії виконання перевезення магазинів

  1. Попередня оцінка кількості та характеру обладнання, меблів, касових апаратів та інших речей, які потрібно перевезти.
  2. Узгодження із замовником часу та дати початку робіт, термінів їх виконання, послідовність, додаткові послуги та загальну вартість замовлення.
  3. Звільнення стелажів, вітрин та прилавків, якщо це не було зроблено до цього.
  4. Розбырка вільних вітрин, стелажів, інших меблів, а також прилавків.
  5. Упаковка окремих деталей меблів, вітрин та скла.
  6. Маркування чи нумерація розібраних частин.
  7. Навантаження всього обладнання та меблів з подальшим закріпленням їх у кузові автомашини.
  8. Транспортування до нової адреси.
  9. Зворотне складання обладнання, меблів та вітрин з подальшим встановленням їх на новому місці.
  10. Доставка раніше вивезеного товару (якщо така провадилася).

Можемо виконати і перевезення магазину «під ключ». Так, як організувати переїзд магазину з Києва Україною — це завжди дуже специфічний і серйозний захід, його проведення виконується нами в певному порядку.

Успішно
Надіслано!