Перевезення меблів ТЕРМІНОВО – КИЇВ та область – ціна від 600 грн
Меблі — це вироби, які використовуються в кожному будинку або квартирі, офісі або на дачі. І рідко який переїзд здійснюється без перевезення меблів. Через них і доводиться шукати вантажний автомобіль, оскільки інші речі можна перевезти і самостійно на власному авто.
Чому перевезенням меблів мають займатися професіонали?
Всі меблі можна умовно розділити на три основні групи або види:
- м’які меблі, куди входять дивани, крісла, ліжка, пуфи і можливо інші вироби;
- корпусні меблі, до яких можна віднести стіни, гірки, кухні, шафи, комоди та цілий ряд інших;
- вбудовані різноманітні меблі;
- антикварні меблі — це найчастіше меблі ручної роботи, виготовлені з дорогих порід дерева;
- меблі, виготовлені на замовлення.
Сучасні меблі, які відносяться до перших трьох груп — це в основному розбірні вироби. Що стосується антикварної, то вона найчастіше нерозбірна, масивна, іноді висока.
На підставі цього можна зробити висновок, що всі існуючі меблі занадто різноманітні і потрібно мати певний рівень знань та досвіду, щоб знати, як розібрати ту чи іншу модель. Як краще її окремі частини упаковати, щоб не пошкодити і не подряпати. А також, як правильно такі частини укласти в кузові автомобіля, з урахуванням ергономічності та безпеки.
Навряд чи кожен власник матиме такі знання, а тим більше досвід транспортування — це очевидно. Саме тому і виникає потреба у залученні фахівців. Стає необхідною недорога фірма з перевезення меблів із вантажниками у Києві ще й тому, що співробітники її ще й добре орієнтуються у місті.
Хтось може заперечити, що недорогих фірм у столиці немає. Але якщо ви підрахуєте скільки вам обійдеться покупка нової частини окремого виду меблів або цілого гарнітура замість зіпсованого в результаті самостійного перевезення, то тоді зрозумієте, що набагато дешевше замовити машину з вантажниками для перевезення меблів в професійній компанії, ніж здійснювати таке транспортування самостійно.
Етапи правильного перевезення меблів
Меблеве перевезення має деякі свої особливості, а тому відрізняється від звичайного перевезення речей, обладнання або іншого вантажу. Воно потребує певної підготовки та планування.
Перш за все, для того щоб правильно підібрати машину для такого перевезення, потрібно визначитися з об’ємом і розмірами ваших меблів. Пов’язано це з тим, що кожен вантажний фургон або його кузов мають свої певні розміри, і не кожні меблі за довжиною або висотою завжди можуть у нього поміститися.
А тому, перед тим, як звертатися до професійної вантажної компанії, накидайте для себе невеликий план своїх подальших дій. Ось список основних етапів, які обов’язково необхідно включити в цей план:
- Які гарнітури варті і можна розібрати.
- Що з окремих деталей необхідно запакувати і чим.
- Чи варто пронумерувати окремі частини гарнітури для полегшення наступного збору.
- В якій послідовності виносити меблі із квартири.
- Чи потрібні для перевезення вантажники (якщо знадобляться, то скільки) чи інші фахівці.
- Чи потрібний матеріал для упаковки деталей меблів.
- Яким чином буде зноситися меблі до автомашини (чи працює вантажний ліфт, якщо така є).
- Так само, яким чином будуть доставлятися меблі з автомобіля в квартиру або офіс.
- Куди подіти речі, які знаходяться зараз у меблевих гарнітурах, столах чи тумбочках.
Це лише основні пункти плану. Частину з них за бажання та можливостей ви можете виконати самостійно. Сюди може входити звільнення меблів від речей, часткове розбирання, упаковка окремих деталей та інші етапи.
Якщо у вас немає можливості або бажання виконати ці етапи, ви можете повністю довіритися нашим муверам. У такому разі вам варто замовити повний спектр послуг з перевезення меблів під ключ.
«Мувінг Профі» — професійний представник вантажоперевізників у Києві та області
Щоб правильно вибрати таку професійну компанію у столиці, потрібно подивитися на її історію та пропонований комплекс послуг, що надаються. Наша компанія «Мувінг Профі» з 2008 року веде свою діяльність як вантажна компанія з перевезення речей та вантажів у Києві та області. Сьогодні ми єдина приватна компанія на цьому ринку, де вся діяльність оформляється відповідним чином. Наш замовник із самого початку та до закінчення замовленої послуги має можливість бачити та контролювати кожен етап її проходження.
Що стосується списку послуг, то наша команда сьогодні — це мувінгова фірма, що надає повний комплекс послуг з перевезення речей та вантажів. У тому числі ми здійснюємо перевезення офісних та інших меблів різних підприємств. А також пропонуємо недорогі приватні вантажоперевезення меблів по Києву та області. Тому, якщо ви хочете оперативно та без проблем перевезти меблі, ми радимо звертатися до нас.
Основні переваги співпраці з «Мувінг-Профі» у Києві
Головною відмінністю нашої компанії є те, що за час існування ми перетворилися на команду досвідчених та по-справжньому професійних перевізників меблів. Підтвердженням цього є сотні успішно виконаних замовлень без нарікань з боку замовників.
Більш того, сьогодні ми є мувінговою компанією, яка на високому рівні надає весь комплекс послуг з перевезення вантажів, речей і меблів. А це говорить про те, що вам нічого не доведеться робити для перевезення меблів з квартири на квартиру або з офісу до нового офісного приміщення. Достатньо оформити у нас відповідну заявку та займатися своїми повсякденними справами. Наші мувери, середній стаж роботи кожного з них на вказаній посаді складає 7 років, професійно розберуть, якісно запакують, дбайливо завантажать і акуратно перевезуть будь-які ваші меблі.
На новому місці фахівці розвантажать, занесуть у приміщення, розпакують, зберуть і розставлять все знову по своїх місцях.
З нами вигідно співпрацювати ще й тому, що ми:
- надамо допомогу у правильному виборі автомобіля, щоб уникнути переплати за вантажопідйомність;
- надамо якісний пакувальний матеріал при необхідності (гофрокартон, стрейч-плівку та скотч, гофроящик та пухирчасту плівку);
- зі знанням справи розберемо окремі гарнітури;
- професійно запакуємо крихкі або дорогі деталі меблів;
- надамо для навантаження автомобіль, спеціально обладнаний для перевезення меблів та укомплектований необхідними пристроями для кріплення;
- при необхідності подамо автофургон з гідробортом, щоб полегшити та убезпечити навантаження/розвантаження важких виробів;
- надамо для прискорення та полегшення роботи роклу та спеціальні ремені;
- документально оформимо оренду автомобіля та надання додаткових послуг;
- відразу розрахуємо приблизну вартість послуг, надамо вам та внесемо у договір;
- виконаємо самостійно перевезення меблів «під ключ», як домашніх, так і офісних.
Сьогодні ми є не лише одним із досвідчених перевізників меблів, але й здійснюємо свою діяльність як професійна служба з транспортування офісних меблів. Тому з нами співпрацюють і нам довіряють багато організацій, як дрібні, а й великі підприємства.
Графік роботи та порядок подання заявки
Графік роботи нашої компанії спеціально розроблений з урахуванням інтересів наших потенційних замовників. Ми працюємо кожен день, ігноруючи при цьому вихідні дні. рамки. Наприклад, якщо потрібне термінове перевезення офісних меблів під ключ або виникають інші обставини.
Щодо перевезень офісних меблів, то нерідко підприємства не можуть собі дозволити зупинку діяльності через це навіть на один день. У таких випадках ми можемо домовитись про перевезення у нічний час. Щоправда, у цьому разі може знадобитися оформлення низки спеціальних дозволів і перепусток. Але з огляду на потреби замовника ми завжди готові йти назустріч.
Подати заявку на меблеве перевезення дуже просто: достатньо зв’язатися із диспетчером телефоном. Номери наведені на сайті. Тут же ви бачите кнопку онлайн калькулятора, натиснувши на яку можна самостійно, дотримуючись підказки, визначити вартість вашого замовлення.
Якщо вам потрібна консультація, телефонуйте до диспетчера. Останній відповість на всі ваші запитання та вважатиме також, якою буде ціна транспортування корпусних меблів у даному випадку.
На ціну в кожному конкретному випадку впливатиме тип і вантажопідйомність вибраного автомобіля, об’єм, розміри та вага меблів, відстань від вашого будинку чи офісу до нового місця. Крім того, у вартість входить поверх, на якому розташована квартира або офіс, а також наявність або відсутність вантажного та пасажирського ліфта. Адже від цього залежатиме яким чином мувери зноситимуть чи підніматимуть меблі. А також витрати сил та часу на це.
У вартість замовлення включається кількість та характеристика додаткових послуг, які ви оберете під час оформлення замовлення. Пакувальний матеріал, якщо ви його замовите, увійде до загальної вартості також.
При цьому у вартість ми не включаємо:
- кілометраж по місту Києву (за містом вартість кожного кілометра збільшуватиметься на 20 грн.);
- заїзд на додаткову адресу;
- використання гідроборту та рокли;
- час для подачі фургона (30 хв.).
У кожному конкретному випадку наш відділ логістики розробляє найкоротший та найбезпечніший маршрут проїзду автотранспорту. Це також одна з відмінностей нашої мувінгової компанії від звичайних вантажоперевізників столиці. Для нас це можливість якнайшвидше проїхати на місце без попадання в автомобільні тягучки або пробки. Для вас — економія коштів та часу.
Звертаючись до нас, ви завжди можете розраховувати на професійну пораду, оптимальний варіант спеціально обладнаного автомобіля та досвідчених професійних муверів. Останні готові при цьому виконати всі ваші побажання та вимоги за додаткову оплату.
Ваші меблі при цьому будуть перевезені без пошкоджень, швидко і акуратно, оскільки кожен з мувер є матеріально відповідальною особою і дорожить репутацією компанії.